lördag 19 december 2009

Så farligt är det inte.

Nu överdriver du simba, så farligt är det inte med snön =) blir bara lite röd om nosen!

/ Elvis

Hatar vintern

JAG HATAR SNÖN OCH KYLAN! KAN INTE VARA UTE NÅGONTIN ALLS!

/ SIMBA

fredag 31 juli 2009

UTSUND!!!

Jaaaa idag får vi åka till utsund och leva livet hela helgen :)
Vi åker upp med Jimmy och Mariel =) Hoppas dom köper god mat till oss på vägen :-D

onsdag 24 juni 2009

Gone.

Elvis är borta... HELT borta...

måndag 15 juni 2009