Nu överdriver du simba, så farligt är det inte med snön =) blir bara lite röd om nosen!
/ Elvis
lördag 19 december 2009
fredag 31 juli 2009
UTSUND!!!
Jaaaa idag får vi åka till utsund och leva livet hela helgen :)
Vi åker upp med Jimmy och Mariel =) Hoppas dom köper god mat till oss på vägen :-D
Vi åker upp med Jimmy och Mariel =) Hoppas dom köper god mat till oss på vägen :-D
onsdag 24 juni 2009
måndag 15 juni 2009
söndag 31 maj 2009
tisdag 26 maj 2009
tisdag 19 maj 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)