skip to main
|
skip to sidebar
Elvis & simba
lördag 19 december 2009
Så farligt är det inte.
Nu överdriver du simba, så farligt är det inte med snön =) blir bara lite röd om nosen!
/ Elvis
Hatar vintern
JAG HATAR SNÖN OCH KYLAN! KAN INTE VARA UTE NÅGONTIN ALLS!
/ SIMBA
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(9)
▼
december
(2)
Så farligt är det inte.
Hatar vintern
►
juli
(1)
►
juni
(2)
►
maj
(4)
Om mig
XzionZ
Visa hela min profil